Jedním z typů oblečení, který má doma snad každý z nás, je košile. Obvykle ji nebereme na domácí nošení, nýbrž do zaměstnání či do společnosti. Podle toho si také vybíráme její design. Ten bývá většinou bílý či jednobarevný, ve světlých barvách, případně s jemným, jednoduchým vzorem. Doba se však mění, a tak i dnes můžeme narazit na košile s potiskem.
Ty samozřejmě nejsou tak populární, jako je tomu u těch klasických, což je také důvod, proč je v běžných obchodech s oděvy příliš nevidíme. Přesto je můžeme najít, nejčastěji coby reklamní předměty. Je však otázkou, zda se skutečně tak dobře prodávají, jak by se mohlo zdát.
Je pravdou, že tento typ košil není ani mezi propagačním textilem příliš obvyklý. Mnohem častěji můžeme narazit na trička či čepice. Je to především tím, že lidé v naší republice košile příliš často nenosí. A jelikož základním cílem jakéhokoliv reklamního textilu je, aby jej lidé nosili co nejčastěji a působili tak v podstatě jako chodící reklama, je pochopitelné, že právě trička a čepice jsou v tomto ohledu mnohem používanější.
To však neznamená, že by košile neměly šanci. I u nás se totiž najdou lidé, kteří jim dávají přednost, zvláště pak těm volnějším. Pro ně pak může být košile s potiskem, zvláště pokud je poměrně levná, být skutečně výhodná. A právě ty využívané k marketingovým účelům se obvykle vyznačují nízkou cenou, i když výjimky samozřejmě existují.
Proto je pochopitelné, že se tento typ reklamního textilu bude vyskytovat, byť v menším množství oproti jiným. Pokud však o něj máme zájem, nebudeme mít problém nějaký najít. Jen je potřeba, abychom se sami sebe zeptali, zda chceme danou firmu skutečně tímto způsobem podporovat, nebo zda raději najdeme nějakou jinou. Přeci jen, vždy, když onu košili budeme nosit, děláme jí reklamu. Jestli je to dobře či ne, záleží na svědomí každého z nás.