Prodej koncovým zákazníkům je e pro spoustu firem klíčový a to především kvůli vysoké marži, o kterou se nemusí dělat s distributorem nebo prodejcem. S vysokou marží jdou ale ruku v ruce i vysoké nároky a je třeba se o pravidelné zákazníky dobře starat. Různé akce, vouchery nebo návody k prodávaným produktům pomohou s udržením zákazníka a opětovným nákupům.
Jak ale tyto výhody zákazníkovy představit?
Vlastní aplikace s minimálními náklady
Vlastní aplikace je skvělým způsobem, jak zákazníkům firmu prezentovat a hlavně umožňuje oboustrannou komunikace, díky které lze získat feedback takřka zadarmo a zároveň zákazníkům nabídnout něco navíc. Nemusí přitom sloužit jen pro propagaci akcí a produktů, ale lze díky ní vytvořit i znalostní databázi a pomoci tak zákazníkům lépe pochopit produkt nebo službu. Výsledkem jsou opětovné nákupy, u kterých zákazník přesně ví, co dostane a rád se proto vrací ke své oblíbené značce.
Vývoj aplikací na míru navíc nabízí takřka neomezené možnosti v oblasti funkcí a záleží jen na tom, co firma preferuje. Prodej, propagaci nebo podporu projektu lze jednoduše schovat do kapsy uživatele a pravidelně ho zásobit novinkami dle jeho preferencí. Samozřejmostí jsou obě platformy (Android/iOS) i responzivní zobrazení na všech zařízeních. Snadná administrace pak umožní zaměstnancům pracovat rychle a efektivně a ovládat všechny dostupné funkce pomocí několika kliknutími.
Náklady na vlastní provedení se navíc za posledních několik let smrskly na minimum a mohou si ho tak dovolit i menší a střední firmy, které by se do podobného projektu jinak napouštěly. Vlastní řešení je vhodné i pro státní a neziskové organizace a může skvěle reprezentovat projekt nebo událost velkému množství uživatelů bez ohledu na jejich věk, pohlaví nebo zájmy. Možností, jak apku využít, je zkrátka spoustu a vždy záleží na požadavcích klienta.