Mnoho laiků si myslí, že se jejich stránky stanou populární jen tak z ničeho, že nebudou muset zapracovat na jejich kvalitě a případně také investovat nějakou tu korunu. V tom se ale šeredně mýlí. Vzhledem k obrovské konkurenci, která v současnosti na internetu panuje, je velice složité dostat se k tomu, po čem touží všichni majitelé webů, tedy vysoké návštěvnosti. Dostatečně se prosadit nejen na světovém, ale dnes i na českém internetu je náročné a vyžaduje to velkou pracovitost, odhodlání a samozřejmě také znalosti. Bez těchto vlastností můžete zapomenout, že na vaše stránky bude pravidelně chodit někdo jiný mimo vašich přátel nebo rodinných příslušníků.
- Technická kvalita – abyste dokázali svými stránkami zaujmout, musí vypadat k světu. Není nutné je kdovíjak přeplácat, střídmost je v tomto ohledu daleko lepší. Pamatujte, čím více budete používat grafiky, tím pomalejší váš web bude.
- Dobrý obsah – návštěvnost samozřejmě netvoří vzhled, ale hlavně obsah. Ten by měl být samozřejmě pokud možno co nejkvalitnější. Je vcelku jedno, jaké téma si zvolíte, každý hledá něco jiného, ale musí se jednat o čtenářsky atraktivní texty, které dokáží zaujmout široké publikum. A hlavně nesmíte zapomenout, že musíte pravidelně zveřejňovat nový obsah, jinak návštěvníky můžete velice rychle ztratit.
- SEO – to nejdůležitější nakonec. Je možné, že dokážete vytvořit technicky takřka dokonalé stránky, jejichž obsah bude konkurence schopný, ale jakmile budete mít zlou pozici ve vyhledávačích, bude vám to všechno k ničemu. Optimalizace webu pro vyhledávače je tedy naprosto nezbytná, chcete-li mít úspěch. Důležité je, že tento problém nejspíše nedokážete vyřešit sami, ale budete si muset najmout firmu, která má s tvorbou SEO bohatě zkušenosti. Díky tomu budete moci dosáhnout pozic ve vyhledávačích, o kterých se vám předtím ani nesnilo. A dobrá pozice znamená automaticky více uživatelů, kteří na vaše stránky zabrousí.